Moskou - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Coen Laar - WaarBenJij.nu Moskou - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Coen Laar - WaarBenJij.nu

Moskou

Door: coen

Blijf op de hoogte en volg Coen

21 Juli 2014 | Nederland, Nederland

We hebben de eerste 2 slaaptreinen gehad. Ik ben er achter gekomen dat Jos gelukkig niet snurkt. Onze medereizigers helaas wel. Onze oordopjes hebben hun dienst al bewezen. Verder is het eerste probleem al de hoek om wezen kijken. De tube tandpasta was in de lengte opengescheurd en we hadden geen duck tape bij.(het eerste vergeten artikel). Maar tot nog toe werkt sport tape ook prima.

Morgen overdag nog moskou onveilig maken, en morgenavond begint de echte transmongolie express. Ik heb er zin in...

• 22 Juli 2014 - 08:45

Eri:

Hoe kun je nu duck tape vergeten als je op wereldreis gaat...

• 23 Juli 2014 - 16:59

Corry:

Als de problemen niet groter worden dan een gescheurde tube tandpasta dan heb je niet te mopperen

• 24 Juli 2014 - 02:07

Viettnamese:

De tandpasta gescheurd? Ik zal maar niet vragen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen... Ik zou als il jullie was zo snel mogelijk op zoek gaan naar n bouwmarkt en nog n rolletje inslaan voor als straks ook nog de shampoofles ontploft ;) Veel plezier in de transmogolieexpres!

• 25 Juli 2014 - 23:01

Robin:

Coen jij geen ducktape bij ?
    Ben je van je geloof gevallen :-)
    De Coen zonder ducktape ,is als maas zonder Cola
    Maar als dat het eniste ongemak is wat jullie tegen gaan komen , komt het allemaal goed !!
    Fijne reis , geniet maar ff van de rust , want volgend jaar is maas er weer bij

• 29 Augustus 2014 - 09:34

Jos:

Coen is inderdaad de ductape vergeten, we hebben gelukkig nog ty-rips