Mongolie - Reisverslag uit Mongo, Tsjaad van Coen Laar - WaarBenJij.nu Mongolie - Reisverslag uit Mongo, Tsjaad van Coen Laar - WaarBenJij.nu

Mongolie

Door: Coen van de Laar

Blijf op de hoogte en volg Coen

29 Juli 2014 | Tsjaad, Mongo

De meeste tijd in Mongolië hebben we in een "GER" geslapen. Met de klemtoon op de "G' de "E" en de "R". Hier hebben we:
- op planken geslapen varierend van kort tot te kort;
- een meditatiecentrum hoog in de bergen bezocht;
- een Khan van 40 meter beklommen;
- schapen geslacht;
- een kudde(2) prowalski paarden (en en familie rendieren) gezien;
- een snelcursus "hoe haal ik een auto uit de sloot" gevolgd;
- zonsopgang in de bergen gezien;
- gemerkt wat er gebeurd als je jezelf bijna helemaal insmeert met DEET en dan tussen de muggen gaat wandelen.

Na deze 2 indrukwekkende dagen, hebben we in Ulaanbataar nog even geoefend met het eten met stokjes (dit tot groot genoegen van de locals) en zijn we de trein ingestapt op weg naar China

• 11 September 2014 - 19:11

Nadine:

Hahahaha ga hier stuk Coen, helemaal leuk om het te lezen. Zit weer heerlijk herinneringen op te halen. Have fun xoxo